Reklama
Nepřihlášený uživatel | Zaregistrovat se
 

Téma:

Věda a technika, mládeži

Spravuje:

MaLer



Reklama



Linky na weby:
Prazske tramvaje

violetelephant グッバイ、ミスターティーポット 
docela se mi libi, jak se tady pan soudruh kokotas ohani nejaky svym designem a tak
https://zdopravy.cz/designer-tramvaji-a-metra-patrik-kotas-odmita-nove-barvy-pro-prazskou-mhd-hrozi-soudem-55881/

ale to ze po praze jezdej tramvaje komplet prebarveny s celoplosnou reklamou evidentne jeho designerskum oku uteklo, a velice pochybuji, ze jajakoliv z tech reklamnich agentur co to vytvarela, jejich klientu, a nebo DPP mu zaplatilo byt jen korunu za to, ze to muzou takhle prelepit.
 
Lejzy God is REAL unless declared   INTEGER.
cywe, zona Průhonice sever fakt nepotěšila
cestujicivnoci  
Dosli turisti a Rittig chce svy vypalny...
marin72 marin 
ale to je pěkné... a v souvislosti s tou reklamou na prodej areálu dětského tábora Orlík, která tu na mě občas mrká, je message jasná - došly prachy a to fest :)

https://www.idnes.cz/praha/zpravy/praha-jizdne-mhd-litacka-zdrazeni-kupon-parkovani-modre-zony.A200717_100002_praha-zpravy_klu
 
violetelephant グッバイ、ミスターティーポット 
tak v praze ta free wifi v mhd nefungovala nikdy, ani kdyz stojis na zastavce, kde by mela byt. takze to je v poradku.
Reakce na | Vlákno  
Tak jo. Muzem v Brne platit kartou, nekdy i nedobrovolne. Zato wi-fi DPMBfree ve vozech se na Okouna (ani jinam) neprobije...
 
Von_Sudenfed  
To byl humor :-) Ale pokud by byl nebyl, tak tunel jsem myslel tedy podjezd.
pan_kreas Ani krásné vlasy   nejsou k jídlu.
Tam žádný tunely nejsou a trať už je v územní rezervě Prahy i přilehlých obcí.
Von_Sudenfed  
Třeba by se ty koleje vešly do středovýho pásu D1. Ušetřilo by se za tunely.
pan_kreas Ani krásné vlasy   nejsou k jídlu.
A tuhle znáte?
Lodovico Mas syndrom stoleti? Je mi to jedno! 
 
MaLer Sex! Drogy!  Chrome OS!
No dyť!
Mastodont  
No však ten most na Podbabě má být jen pro tramvaje (+IZS), jak jsem dodatečně zjistil - most pro auta až na Suchdole.
Nellzlopuchu jen zuby měří půl metru... 
mi je celkem jedno, jestli patrový nebo ne, ale chtěla bych, aby byl hezký. když už se něco nového staví. a jak jsem viděla poslední návrhy, krasavec to nebude:(
pan_kreas Ani krásné vlasy   nejsou k jídlu.
(A teď neřešim, jestli má pravdu nebo ne, a že jinde patrový mosty jsou, aby bylo jasno)
pan_kreas Ani krásné vlasy   nejsou k jídlu.
Do toho hodil vidle IZS kvůli nepřístupnosti spodního patra v případě fakt velkýho průseru.
skvrna_od_kreozotu skvrnu pořídíme snadno 
Most měl být dvouúrovňový, v jednom patře auta na východ, v druhém na západ. Teď už se s patrovým řešením nepočítá.
Tramvaje tam být neměly a nemají, zajížďka by minimalizovala praktickou užitečnost, měl být vlastní most (případně s "místní dopravou") extra v Podbabě.

Jinak lanovce nelze upřít jistá pozitiva:
- rozložení dopravy do ZOO
- nezajímají ji sklony
- minimum hluku
- možnost vysloveně sezónního provozu
(a furt nevím, jestli je to spojení Bohnic a řekněme teda Kobylis s Dejvicemi kapacitně práce pro tramvaj - pokud do ní nejde sednout přímo, tak už pak ten vztah asi vcucne metro)

Jako dočasné řešení (= na jeden furt) asi dobrý.
Nellzlopuchu jen zuby měří půl metru... 
bejvávalo. už mnoho let razí, že nejjednodušší a nejlacinější, když už tahle varianta bude o tolik miliard dražší než by byla Ss.
Nazgul Vtipnýs 
Já někde viděl, že ten most v Suchdole by měl být dvoupatrový. V jednom patře auta, v druhém chodci, cyklisti a tramvaje.